Kioskansvar samt arrangerande lag
Söndag 18 jan 2026, 12:00-18:00
Ljunkans gymnastikhall
Samling: 11:30, Ljunkans gymnastikhallHej alla!
Vi har kioskansvar i Ljunkan i samband med att tjejerna spelar matcher, och är även arrangerande lag under dagen. Här kommer viktig information inför detta:
Kioskansvar
* Camilla hämtar växelkassa och varor från Sportcaféet i Sporthallen under veckan.
* Kiosken är öppen under matchtiderna kl. 12.30–ca 17.30.
* De som har första passet i kiosken behöver vara på plats lite tidigare för att hinna förbereda.
Arrangerande lag – våra uppgifter
* Vägledning: Vi ser till att bortalagen vet var de ska vara under dagen. Camilla bjuder in lagen i förväg och bekräftar med domarna.
* Sekretariat: Vi ansvarar för matchprotokoll (digitalt – mål, straffar etc.) och matchklocka. Kom lite innan för att säkerställa att allt fungerar.
* Städning: Under dagen och efter dagens slut grovstädar vi använda utrymmen som:
- Omklädningsrum
- Duschrum
- Toaletter
- Läktare
Det innebär att vi plockar undan tomglas, papper, muggar, påsar, schampo, tvål m.m. Sopor tas med eller kastas på anvisad plats.
Schema
- Målet är att ledarna undantas denna dag så att de kan fokusera på tjejerna.
- Vid minst 6 familjer blir det ca 2 timmar per familj.
- Camilla skickar ut arbetsschema inför dagen.
Tack på förhand för ert engagemang och er hjälp!
Tillsammans skapar vi en fin eftermiddag för tjejerna och gästande lag!
Vi har kioskansvar i Ljunkan i samband med att tjejerna spelar matcher, och är även arrangerande lag under dagen. Här kommer viktig information inför detta:
Kioskansvar
* Camilla hämtar växelkassa och varor från Sportcaféet i Sporthallen under veckan.
* Kiosken är öppen under matchtiderna kl. 12.30–ca 17.30.
* De som har första passet i kiosken behöver vara på plats lite tidigare för att hinna förbereda.
Arrangerande lag – våra uppgifter
* Vägledning: Vi ser till att bortalagen vet var de ska vara under dagen. Camilla bjuder in lagen i förväg och bekräftar med domarna.
* Sekretariat: Vi ansvarar för matchprotokoll (digitalt – mål, straffar etc.) och matchklocka. Kom lite innan för att säkerställa att allt fungerar.
* Städning: Under dagen och efter dagens slut grovstädar vi använda utrymmen som:
- Omklädningsrum
- Duschrum
- Toaletter
- Läktare
Det innebär att vi plockar undan tomglas, papper, muggar, påsar, schampo, tvål m.m. Sopor tas med eller kastas på anvisad plats.
Schema
- Målet är att ledarna undantas denna dag så att de kan fokusera på tjejerna.
- Vid minst 6 familjer blir det ca 2 timmar per familj.
- Camilla skickar ut arbetsschema inför dagen.
Tack på förhand för ert engagemang och er hjälp!
Tillsammans skapar vi en fin eftermiddag för tjejerna och gästande lag!