Dela nyhet
Floorball games 1/4
23 mar 2023 2 kommentarer
Hej,
Spelschemat för Floorball games är nu klart. Samtliga matcher spelas i Vasahallen. Vi ställer upp med två lag som delas in enligt följande:
Lag 1 (matcher 9.45, 12.00, 14.15, 15.45)
Alfred, Anton, Brooklyn, Folke, Helmer, Hugo, Levi, Noah A, Olle
Lag 2 (matcher 10.30, 12.00, 13.30, 15.00)
Alexander, Conrad, Nils, Noah S, Theo, Vidar, Vide, VIktor
Lag 1 samlas vid 9.15 på plats i Vasahallen och lag 2 ser till att vara på plats vid 10.00. Matcherna spelas 2*15 minuter så se till att ladda ordentligt med frukost samt att vila och fylla på med energi mellan matcherna.
Utöver matcherna har vi tilldelats arbetspass på Katedralskolan där många lag har sitt boende under turneringen. Arbetspassen är fördelade över hela helgen och alla förväntas ta sitt pass, vilket informerades om i början av säsongen. Det ska finnas folk från föreningen på plats som kan vägleda i arbetsuppgifterna. I arbetsuppgifterna ingår bland annat kiosk, öppna/låsa klassrum, in- och utcheckning av lag. Har ni svårt att lösa ert tilldelade pass får ni gärna byta med varandra. Passen har vi delat upp enligt följande:
Fredag 16-23, Felix, Hugo, Theo, Vide
Lördag 6.45-12, Alfred, Helmer, Nils
Lördag 12-18, Adrian, Axel, Brooklyn
Lördag 18-23, Anton, Noah S, Viktor
Söndag 6.45-11.30, Alexander, Levi, Olle
Söndag 11.30-16, Conrad, Folke, Noah A, Vidar
/Ledarna
Kommentarer
Linda, Viktors Mamma 28 mar 2023
Hej! Sist på turneringen dök endast jag upp lördag eftermiddag/kväll från mitt lag utan att detta meddelats från övriga. Vi skulle ha varit fyra att ta hand om matsal/matservering/städning/mat”biljett”kontroll etc. Nu ställde visserligen andra föräldrar/tränare upp så vi hjälptes åt.
Har samma pass i år Lördag 18-23, Anton, Noah S, Viktor) så vore toppen om det går att få annat pass denna gång. Är det någon av er nedan som kan tänkas byta med mig?
Lördag 6.45-12, Alfred, Helmer, Nils
Lördag 12-18, Adrian, Axel, Brooklyn
Simon Antonsson 28 mar 2023
Hej! Vi förväntar oss att det inte blir några problem i år eftersom vi ledare och föreningen informerat flera månader i förväg om att alla som tillhör laget är skyldiga att jobba under cupen den här helgen.