Prenumerera
Säsongens arbetspass
23 sep, 11:32 17 kommentarer
Hej,
Denna säsong kommer vi att arrangera fyra sammandrag, två redan nu i oktober och sen ytterligare två i vinter/vår. Vi har också fått äran att agera funktionär/sargvakt på tre matcher för Ledbergs A-lag. Och sen är det förstås Floorball Games i april. Vi har en del att göra alltså.
Eftersom samordningen gick så oerhört smidigt inför Föreningspizzan cup så tror jag det finns goda chanser att självsynkroniseringen fungerar även med detta. Alla arbetspassen förutom Floorball games ligger redan inlagda i kalendern, och det går att anmäla sig till dem om man vill ta på sig något. På sammandragen utgår jag från att det behövs två i kiosken och två i sekretariatet. Alla ni har ju själva gjort det förut, och anser ni att det går att lösa på lägre bemanning så är det upp till er, skriv det i er anmälan i så fall.
Sammandragen vi basar över är:
11/10* Sammandrag C 9:30-14:00 (öppna och bygg sarg från ca 8:30)
18/10 Sammandrag D 9:30-15:00 (öppna och bygg sarg från ca 8:30)
8/2 Sammandrag C 11:30- 16:30 (öppna och bygg sarg från ca 10:30)
7/3 Sammandrag D 9:15-13:45 (öppna och bygg sarg från ca 8:15, sarg behöver EJ rivas)
(* Observera att det ser ut som att det är dubbelbokat i hallen detta tillfälle, så det kanske blir ändringar i schemat)
Sammandragen får man räkna med att vara där en timme innan det börjar för att bygga sarg, förbereda kiosk och omklädningsrum. En halvtimme efter också för att riva sarg (förutom sista sammandraget då det är mer innebandy efter vi är klara).
Utgå från att alla behöver lägga ca två pass på sammandragen (vill man kombinera dem och sträckköra hela sammandraget så räknas det som två pass). Självklart ser vi till att kalla era barn till de sammandragen som ni jobbar på. Det är viktigt att vi någorlunda snabbt fyller upp tiderna för de första två sammandragen och för första a-lagsmatchen, så meddela gärna så fort som möjligt om ni vill ta något av de arbetspassen. Svara gärna i kommentarstråden.
Datum | Tid | Kiosk | Sekretariat | ||
11/10 (C) | 08:30-11:30 | Melker H | Elvis | Loui | Nils |
11/10 (C) | 11:30-14:30 | Vincent L | Elvis | Wilmer | Måns B |
18/10 (D) | 08:30- 12:00 | Vilgot B | William | Sixten | (vakans) |
18/10 (D) | 12:00-15:30 | Vincent Å | William | Ben | (vakans) |
8/2 (C) | 10:30-13:30 | Melker H | Alex | Ben | Harry |
8/2 (C) | 13:30-17:00 | Wilmer | Jacob | Vincent L | Harry |
7/3 (D) | 08:15-11:15 | Vilgot B | Loui | Sixten | Nils |
7/3 (D) | 11:15-14:15 | Alex | Loui | Måns B | Jacob |
När det gäller funktionärsarbetet för a-laget så förväntas vi ställa upp med fyra vuxna och åtta barn per tillfälle. Det brukar också gå att hantera på något lägre bemanning om det skulle krisa, det har vi också provat på förr, men vi kan ju försöka nå upp till full bemanning i alla fall. Det vore kul om vi kunde fylla platserna på rent intresse, så vi kallar helt sonika alla till dem genom svenska lag och så kanske det löser sig. Men ha som inriktning att ni förväntas göra minst ett pass som a-lagsfunktionär också under säsongen, så har ni gott om tid att fundera och planera hur ni ska lösa ert engagemang.
1/11 Funktionär Ledberg-Hagfors, 13:30 (samling Ebbepark 12:00)
4/1 Funktionär Ledberg-Skattskär, 15:00 (samling Ebbepark 13:30)
21/2 Funktionär Ledberg-Arvika, 13:30 (samling Ebbepark 12:00)
Tack för allt ni gör!
Kommentarer
Elin Wilhelmsson 23 sep, 13:08
Hammarlund kan ta:
11/10 8.30-11.30. Kiosk
8/2 10.30-13.30. Kiosk
Elvis Eklöf 23 sep, 13:36
VI kan ta kiosk
11/10 8.30-11 + 11.30-14.30
Rebecca Enge Gren 23 sep, 13:41
Vi kan ta kiosk 8/2 10.30-13.30 & 7/3 11.15-14.15
Annelie Larsson 23 sep, 16:52
Larsson kan ta:
11/10 - 11.30-14.30. Kiosk
8/2 - 13.30-17.00. Sekretariat
Linn Björklid 23 sep, 18:45
Fam Vilgot Björklid kan ta kiosk 18/10 8.30-12 och kiosk 7/3 kl.8.15-11.15.
Wilmer Hammar 23 sep, 18:58
Vi kan ta kiosken 11/10 11.30-14 och 8/2 13.30-17. Sen kan vi va funktionär 1/11.
Mikael Fredriksson 23 sep, 22:17
Vi kan ta kiosk 18/10 8:30-12:00 + 12:00-15:30.
Stefan Åberg 24 sep, 14:26
Vi kan ta kiosk 18/10 12-15:30 samt 8/2 10:30-13:30
Harry Larsson 24 sep, 16:24
Vi kan ta sekretariatet båda passen 8/2
Hampus Kensing 24 sep, 19:58
Vi kan ta sek 11/10 8:30-11:30 och sek 8/2 10:30-13:30
Frida Kagevir 24 sep, 20:19
Jag kan ta kiosk 8 februari 1330-17
Wilmer Hammar 24 sep, 20:49
Vi kan ta sekretariatet den 11/10 11.30-14.30
Dennis Granåsen 24 sep, 21:07
Tack för all snabb respons. Jag har lagt ut tider på er som inte svarat också nu, passar inte tiderna får ni byta med varandra. Loui får observera att ni fick dubbla pass eftersom ni inte tog några på cupen förra veckan, hoppas det känns fair.
Det finns ännu två tider som är vakanta. Om någon väldigt gärna vill ta de tiderna så är det fritt fram. Annars ser vi om vi kan hitta en lösning så att någon av tränarna kan hoppa in i sekretariatet en stund.
Patrik Kagevir 25 sep, 08:55
Jag kan ta sekretariatet 7/3
Hampus Kensing 5 okt, 15:42
Någon som vill byta till seket 11/10 8:30-11:30? Vi är dubbelbokade.
Dennis Granåsen 5 okt, 19:39
Lindströms täcker för er Hampus. Jag har stoppar er på det senare passet 18/10 istället.
Emma Sandin 6 okt, 07:55
Tack så mycket för hjälpen! //Emma och Hampus